Friday 17 November 2017

Simple Forex Trading Metoden Fritt


Enkelte strategier. Godkjent av Edward Revy 28. januar 2007 - 07 22. Simpel Forex strategier enkle å bruke, lett å prøve. Denne samlingen av Forex trading strategier og teknikker er dedikert til å hjelpe handelsmenn i deres forskning og utvikling av brukbare handelsstiler og handelssystemer. Merk at alle handelshandelsstrategier er oppført kun for deres pedagogiske formål. Handelsregler kan være gjenstand for tolkning Planlagte risikonivåer kan økes dramatisk under ekstreme markedsforhold Bruk ideene og / eller modifiser dem for å passe din handelsstil, men bare ved Din egen risiko Vi anbefaler å teste ditt handelssystem på en demo-konto før du investerer ekte penger. Enkelte handelssystemer er gode for dyktige nybegynnere og mellomhandlere, men kan ikke passe til mer erfarne handelsmenn. Hør heller ikke over disse strategiene, da de vil bevare konsistensen i din læring fremgang Avanserte strategier var alle på et tidspunkt enkelt, men senere ble bedret av handelsfolk Så, Lea rning de grunnleggende ideene bak enkle strategier vil hjelpe deg i det lange løp å gå videre i din egen strategi making. We håper du liker å bo hos oss. Truly din, Edward Revy og mine beste Forex strategier Team. Hvis du leser kommentarer, vil du se at når handelsmenn ba meg om å anbefale bestemte strategier på denne nettsiden, gjorde jeg det. Fra den tiden har alle enkle strategier blitt sortert og flyttet rundt, så den gamle nummereringen i svarene mine kan være irrelevant for enkle strategier. Et annet poeng er at hver eneste når en ny strategi er lagt til, kan det være mye bedre enn de jeg anbefalte å prøve ut måneder eller år siden. Så ta deg tid og utforske vår store strategiersamling. Simpelt Forex Strategies. Four Simple Ways å bli en bedre pris Action Trader. Pris Handling er en form for teknisk analyse som fokuserer utelukkende på tidligere priser som har handlet i markedet. Denne artikkelen inneholder en enkel og kompleks metode for nye handelsmenn til å begynne å lære pris handling. Denne studien kan være videreført i live-sesjonene på DailyFX, hvor analytikere og instruktører forklarer pristiltak i ekte markedsforhold. En av mine favorittfraser som skal brukes i webinarer, er som følger. Prisaktion er min favorittindikator, fordi den er den eneste som aldri vil fortelle Jeg er en løgn. Og dette er sant, men kanskje litt ugjennomsiktig for nye handelsmenn, eller til og med erfarne forhandlere som ikke har funnet studiet av prishandling. Studiet av prishandling innebærer å lese forbi priser, å bygge en tilnærming eller plan for fremtiden . Sikkert, de fleste handelsfolk som ender opp med å gjøre det som en handelsmann, finner denne spesifikke studien av teknisk analyse til slutt, men det er vanligvis bare etter flere skuffelser og mislykkede forsøk på å bygge indikatorbaserte strategier som zig når markedet faktisk synker. Så, vær så snill Jeg skal utarbeide på min tidligere uttalelse. Priskonkurranse vil aldri lyve for oss som handelsmenn fordi det aldri har til hensikt å fortelle oss hva som vil skje, men det forteller bare oss hva som har skjedd. Det er en sløsing med å koble fra disse to lokalene. Som handelsmann vil du aldri vite hva som vil skje i fremtiden. Enhver indikator eller indikasjon på hva som kan skje i fremtiden er bare en mulighet. Og selv da kan det være en ekstern mulighet i beste fall fordi den indikatoren du bruker - vel, det er egentlig bare en fin måte å se på forrige prishandling. Så uavhengig av strategien er de samme kjedelige begrepene risiko, handel og pengehåndtering av største betydning for handelsmannen. En etter det kan handelsmenn fokusere på å få sannsynlighetene på deres side så mye som mulig gjennom analyse, og det er her prishandlingen virkelig kan skinne. Fordi, igjen - dette er en ren måte å se på tidligere priser uten obfuscation av en matematisk formel som kan skjule hva som skjedde i den siste tiden. Deretter er det fire enkle måter som handelsmenn kan bli bedre til å lese, reagere og analysere prishandlinger. Med hod 1 - The Prize Action Primer. Hvis du har b en til DailyFX de siste par årene, har du kanskje møtt en tidligere artikkel om prishandling Vi snakker om dette mye på grunn av alle de nevnte grunnene, og ganske enkelt - det virker ikke at det virker i å fortelle oss fremtiden, men det fungerer i å tillate oss å se fortiden så effektivt og ærlig som mulig. Metode 2 Gra de Trender ved å fokusere på svinger. En av de første søyler av tekniske analysesentre på det gamle ordtaket om trenden er din venn. Og den Årsaken til dette går rett tilbake til en av de aller første tingene vi berørte på begynnelsen av denne artikkelen Fremtiden er virkelig uforutsigbar. Men trender finner sted av grunner, rett. Kanskje det var en QE-kunngjøring, eller en gjeldskrise - uansett hva Årsaken er at trender eksisterer mye som havets hav eksisterer. Og akkurat som svømmere i havet, er handelsmenn ofte best betjent ved å gå med strømmen. Fordi, hvis vi ser på handel som pessimistisk som vi kan, og vi antar at noen individuell handel er beslektet å flippe en mynt, da har vi 50 50 sjanse for pris å flytte opp eller ned, right. Well, hvis den forspenningen fortsetter, og videre - hvis vi handler i retning av denne forspenningen, står det grunnen til at vi kan begynne flytte våre sjanser eller sannsynligheter for å lykkes litt bedre enn en 50 50 delt. Kanskje det er lite, kanskje så lite som 51 49 til vår fordel, eller 52 48 - men logikken er den samme. Hvis det som skjedde fortsetter, kan jeg stå en bedre enn rettferdig sjanse til suksess. Hvis vi legger til sterk styring av penger, har vi nå en hel strategi. Tradere kan lese og måle trender ved hjelp av prisøkning. Vi utvider om dette emnet i introduksjonen til prishandling, men vi kan rett og slett se på diagrammet for å påpeke trenden. Utviklingene vil ofte bli uthevet med høye høyder og nedre nedganger. I mellomtiden vil nedtendenser se nedre og lavere høyder. Og dette , i seg selv, er veldig kraftig, men det store spørsmålet du må spørre deg selv er om det er nok å bare forenkle du kjøper når prisene har flyttet høyere eller å selge når prisene har gått lavere. Svaret er en definitiv nei Og årsaken er at vi igjen vil prøve å få de beste muligheter for suksess i markedet gitt informasjonen som er tilgjengelig for oss, og for det kan vi gå videre til neste metode. Metode 3 Bruk prishandling for å markere verdifull støtte og motstand. Det andre primære aspektet ved teknisk analyse er støtte og motstand, og dette er en annen melding om at studiet av Priser kan bringe til oss. Prisgunstige svinger kan identifisere støtte og motstand i markedet. Lesing av svingninger i markedet er en enkel måte å begynne å gjøre dette på. En sving kan ganske enkelt klassifiseres som et bøyepunkt i markedet. Vi diskuterte dette emnet i artikkelen Price Action Swings, og har lagt til en illustrasjon nedenfor for å markere dette poenget. Svingen i markedet er det punktet hvor etterspørselen oversteg tilbudet i tilfelle en sving med lav innstilling, eller forsyningen gikk over etterspørselen skaper en sving høy motstand før prisene går lavere. Tradere kan bruke disse gradvis høyere svinghøyde og høyere sving-lows for å definere en opp-trend. Hver av disse svinghøyene gir et poeng med støtte som handelsmenn kan være i stand til å se for å kjøpe inn i opp-trenden billigt. Høyere sving-lår definerer støtte i en up-trend. De kan også bruke gradvis nedre og lavere høyder til å avgjøre en down-trend Og selvfølgelig, hver av disse lavere svinghøyder blir nivåer av motstand som handelsmenn kan bruke. Høyere svinghøyder definerer motstand i en down-trend. Vi kan til og med tauere i noen ekstra støtte - og motstandsstudier i et forsøk på å finne virkelig viktige nivåer. Psykologiske nivåer kan for eksempel være en flott måte å peke ut svinger som kan ha litt mer betydning på markedet. Fibonacci kan være et annet fantastisk tillegg til pris handling for å påpeke nivåer som andre handelsfolk kan se etter. Etter at handelsmenn kan identifisere svinger med støtte og resista nce bøyninger, kan handelsmenn begynne å se for å kjøpe opp-trender billig, ved eller nær støtte mens handelsmenn kan se for å selge kostnadseffektivt når prisene er i eller nær motstand som bringer oss til den nøyaktige oppføringen av handelen. Metode 4 Bruk pris Handlingsformasjoner etter at trenden har blitt identifisert, og etter at forhandlere har funnet støtte og motstand via svinger som vises på markedet, kan handelsmenn begynne å lete etter formasjoner for å bestemme når og hvordan man skal gå inn i stillinger. Det er ganske mange av disse der ute, og vi har snakket om mange slike formasjoner de siste årene. Vi har nylig markert fem av de vanligste bearish reverseringsmønstrene i artikkelen, Trading Bearish Reversals. A Bearish Engulfing Mønster før en massiv nedre flytning. , en favoritt av prishandlerne, kan pinbaren tilby noen gode muligheter for oppføring. Jeg vet at når jeg lærte pris handling, følte mye av det, i det minste i utgangspunktet, veldig esoterisk. Så, i Jeg er en kontinuerlig innsats for å gi best mulig utdanning for våre handelsfolk. Vi tilbyr en rekke prisbaserte webinarer hver eneste uke. Jeg gjør et webinar på DailyFX e uke. I dette webinaret ser jeg på ulike markeder for å vise hvordan handelsmenn kan integrere Denne typen kunnskap i et dynamisk miljø, og videre - hvordan man strategiserer med og rundt det. - Skrevet av James Stanley. James er tilgjengelig på Twitter JStanleyFX. For å bli med James Stanleys distribusjonsliste, vennligst klikk her. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse på trender som påvirker de globale valutamarkedene. Simpel handelsmetode. Jeg har spilt denne metoden i ca 3 måneder nå, og avkastningen er ganske bra. Dette er en veldig enkel metode, og det er all grunn til prishandling, indikatorfri trading og det er gjort manuelt. Først må du åpne en demo konto og sørge for at megleren du velger har ff parene må ha i sin plattform.1 GBPUSD 2 EURGBP 3 GBPCHF 4 CHFJPY 5 AUDJPY 6 EURJPY 7 USDCHF. 8 CADJPY 9 AUDUSD 10 USDJPY 11 EURUSD 12 EURCHF 13 GBPJPY 14 USDCAD. De øverste syv parene er satt 1 og bunnen er satt 2 Disse parene hekker hverandre Frisk start denne metoden i begynnelsen av uken, dette vil gi deg en god titt på parene som uker fortsetter Sett 1 handler dem KORT og sett 2 handler dem LONG No SL og no TP Så mye som mulig, løp et skript vedlagt for å opprettholde riktig timing i å åpne dem. Klikk to ganger i kolonnen til din terminal for å få de positive fortjenesteparene å holde seg øverst og negativene blir bunnen eller omvendt. I utgangspunktet er rekkefølgen til parene et rot, la det løpe for en dag eller to, og du vil legge merke til at parene vil begynne å Lag en ordentlig rekkefølge Alle kjøperne vil bli bunnen og alle selgerne vil okkupere toppen eller omvendt. Det er som å sette for å ruste det skitne flaskevannet, og det vil begynne å slå seg ned etter en viss periode og alt smuss til bunnen og det klarere vannet på toppen. Om en dag eller to, a ll kjøper om negativer vil ligge under og selger hvis positive vil være øverst nå indikasjonen på at du bør se er idealt de nederste 7 slots bør okkupert av negativene, det første paret i det negative som krysser grensen til positive og negative er parene vi er bekymret hvis en av de negative hoppene til spor 8 teller fra bunnen er det også en tilsvarende positiv som vil hoppe til spor 7 Dette er signalet vi vil handle de to parene som hopper ut av grensen. du burde ha en annen konto der du reell handel vil bli utført Du vil handle de to parene som hopper ut Hvis paret som hopper opp, er Long, handler de de to sammenbruddsparene LONG eller omvendt Jeg handler også de to neste parene som hopper over grensen Jeg begrenser meg til bare 4 par som blir handlet på en gang. Profitten er opp til deg, det jeg gjør er når paret i trading trekker seg tilbake 2 spor, så lukker jeg det. Husk ikke å berøre din demo-konto, da dette vil fungere som indikator og ke ep det kjører hele tiden og bare sjekk det en gang i gang for noen jumper par og deretter handle dem. På den vedlagte terminalkopien kan du se breakaway-paret USDCAD som var for noen timer siden, og jeg handlet det og la noen pips på Det er derfor det andre paret GBPUSD hopper 1 sporet ned og kan også være handel. Likeledes Note T101 Regler vedlagt utarbeidet av Icicle og andre blir tilpasset som konsolidering av regler funnet rundt tråden. Jeg håper jeg forklarer det bra. , Trader101.Not 1 denne metoden er manuelt igjen manuell Indikator er bra, men handelen er manuelt Hvis noen av dere ikke liker å gjøre det manuell, er du fri til å gå 2 jeg vil ikke se noen EA blir laget ut av dette systemet og lagt ut her for visning-off Indikatorer er velkomne 3 Ingen mt4 operative spørsmål ex Hvor skal jeg sette skriptfilen Hvordan installerer jeg dette på diagrammet, eller jeg er en nybegynner, men jeg liker systemet, vennligst recapitulate systemet Også hvis du ikke forstår Engelsk ikke spør meg om å tra nslate hvis for deg 4 Someday noen vil lage en FAQ på denne sytem Jeg trenger frivillig for det 5 Til slutt, web site eier web administot, forex system stjelere, programmerer for utleie, hvis din agenda er å stjele eller flokken trafikk fortell meg nå i PM så jeg kan belaste deg, programmerere til leie, jeg kan ikke forhindre deg. Bare sørg for å gi meg en kreditt på denne på programmet, og du må gi oss en kommisjon for å stjele ideer her. Jeg håper vi er enige om denne, så kan vi alltid Fortsett. Originally Posted by oludotun. Im har vært å spille denne metoden i ca 3 måneder nå og avkastningen er ganske bra. Dette er en veldig enkel metode, og det er alt grunnlag på pris handling, indikator fri handel og det er gjort manuelt. Først har du å åpne en demo konto og sørg for at megleren du velger har ff parene må ha i plattformen. 1 GBPUSD 2 EURGBP 3 GBPCHF 4 CHFJPY 5 AUDJPY 6 EURJPY 7 USDCHF.8 CADJPY 9 AUDUSD 10 USDJPY 11 EURUSD 12 EURCHF 13 GBPJPY 14 USDCAD. De øverste syv parene er satt 1 og botten om er satt 2 Disse parene hekker hverandre Frisk start denne metoden i begynnelsen av uken, dette vil gi deg et godt kikk på parene som uker går på Sett 1 handler dem KORT og sett 2 handler dem LONG No SL og ingen TP Så mye som mulig, løp et skript vedlagt for å opprettholde riktig timing ved å åpne dem. Klikk to ganger på profittkolonnen på terminalen din for å få de positive fortjenesteparene til å holde seg øverst og negativene forblir nederst eller omvendt. rekkefølgen av parene er et rot, la det løpe for en dag eller to, og du vil legge merke til at parene vil begynne å lage en ordentlig rekkefølge. Alle kjøpene vil bli bunnen og alle selger vil okkupere toppen eller omvendt. som å sette for å ruste det skitne flaskevannet, og det vil begynne å slå seg ned etter en viss periode og alt smuss til bunnen og klarere vann på toppen. Om en dag eller to, kjøper alle om negativene blir under og selg om positive vil være på toppen Nå er indikasjonen på at du bør se er, ideelt sett bør de 7 nederste plassene være opptatt av negativene, det første paret i det negative som krysser grensen til positive og negativer er parene vi er bekymret hvis en av de negative hoppene til spor 8 teller fra bunnen der er også en tilsvarende positiv som vil hoppe til spor 7 Dette er signalet Vi vil handle de to parene som hopper ut av grensen. Du burde ha en annen konto der du reell handel vil bli henrettet Du vil handle de to parene som hopper ut Hvis par som hopper opp, er lenge, og handler de to sammenbruddsparene LONG eller vice versa Jeg handler også de to neste parene som hopper over grensen. Jeg begrenser meg til bare 4 par som handles på en gang. Profitten er opp til deg, det jeg gjør er når paret im trading trekker seg tilbake 2 spor, så lukker jeg det. Husk å ikke berøre din demo-konto, da dette vil fungere som indikator og holde det kjører hele tiden og bare sjekke det en gang i gang for noen jumperpar og deretter handle dem . På atten vondt terminalkopi, du kan se breakaway-paret USDCAD som var for noen timer siden, og jeg handlet det og la noen pips på det. Det andre paret GBPUSD hopper også 1 spor ned og kan også være handel. Likeledes Note T101 Regler vedlagt forberedt av Icicle og andre blir tilpasset som konsolidering av regler funnet rundt tråden. Jeg håper jeg forklarer det bra Good Luck trading, Trader101. Merk 1 denne metoden er manuell igjen Manuell Indikator er greit, men handelen er manuelt Hvis noen av dere gjør det ikke liker å gjøre det manuell du er fri til å gå 2 jeg vil ikke se noen EA blir laget ut av dette systemet og postet her for å vise-off Indikatorer er velkomne 3 Nei mt4 operative spørsmål ex Hvor skal jeg sette scriptfilen Hvordan installerer jeg dette på diagrammet eller jeg er en nybegynner, men jeg liker systemet, vennligst recapitulate systemet Også hvis du ikke forstår engelsk, ikke spør meg om å oversette hvis for deg 4 Someday vil noen gjøre en FAQ på dette systemet jeg trenger frivillig for det 5 Til slutt, websi te eiers web administot, forex system stealers, programmerer for utleie, hvis din agenda er å stjele eller flokken trafikk fortelle meg nå i PM slik at jeg kan lade deg, programmerere å leie, jeg kan ikke forhindre deg Bare sørg for å gi meg en kreditt på dette på programmet, og du må gi oss en kommisjon for å stjele ideer her. Jeg håper vi er enige om dette, så kan vi alltid fortsette. Jeg har et annet spørsmål. På et tidspunkt, når riktig ordre for de forskjellige valutaene parene er første oppsett - for eksempel blir alle kjøpene negative og alle selger blir positive, du vil sannsynligvis ha ett eller to valutapar som krysser frem og tilbake fra positivt til negativt ofte. Mitt spørsmål bruker det nåværende eksempelet når alle kjøpene blir til slutt negative, og alle selger blir til slutt positive, hvor mye separasjon skal det være eller hvor lenge skal du vente til du handler det første negative paret som blir positivt og beveger seg inn i 8 posisjonen min poeng er at t her vil det være en overgangsperiode hvor selv om alle kjøpene blir negative og selger positive, kan du ha en kjøpsordre som er knapt negativ og selger ordre som er knapt positive og de kan handle posisjoner ofte. Skal noen separasjon bli tillatt før vi se for å handle det første negative paret som beveger seg inn i positivt territorium til 8. posisjon. Originally Posted by oludotun. Im har vært å spille denne metoden i ca 3 måneder nå, og avkastningen er ganske bra. Dette er en veldig enkel metode, og den er helt basert på pris handling, indikator fri handel og det er gjort manuelt. Først må du åpne en demo konto og sørge for at megleren du velger har ff parene må ha i sin plattform.1 GBPUSD 2 EURGBP 3 GBPCHF 4 CHFJPY 5 AUDJPY 6 EURJPY 7 USDCHF.8 CADJPY 9 AUDUSD 10 USDJPY 11 EURUSD 12 EURCHF 13 GBPJPY 14 USDCAD. De øverste syv parene er satt 1 og bunnen er satt 2 Disse parene hekker hverandre. Frisk start denne metoden i begynnelsen av uken, dette vil gi deg et godt kikk på parene som uker går på Sett 1 handler dem KORT og sett 2 handler dem LENGT Ingen SL og ingen TP Så mye som mulig løp et skript vedlagt for å opprettholde riktig timing i å åpne dem Klikk to ganger overskuddet kolonnen på terminalen din slik at de positive fortjenesteparene blir øverst og negativene blir bunnen eller omvendt. I utgangspunktet er rekkefølgen til parene et rot, la det løpe for en dag eller to, og du vil legge merke til parene vil begynne å gjøre en ordentlig rekkefølge Alle kjøperne vil holde seg på bunnen og alle selger vil okkupere toppen eller omvendt. Det er som å sette for å riste det skitne flaskevannet, og det vil begynne å slå seg ned etter en viss periode og alt skitt til bunnen og det klarere vannet på toppen. Om en dag eller to, kjøper alle om negativene blir under og selger hvis positive vil være øverst. Nå er indikasjonen at du bør se, ideelt sett de 7 nederste sporene bli opptatt av negativene, det første paret i n egativ som krysser grensen for positive og negative er parene vi er bekymret hvis en av de negative hoppene til spor 8 teller fra bunnen er det også en tilsvarende positiv som vil hoppe til spor 7 Dette er signalet vi vil handle de to parene som hoppe ut av grensen. Du burde ha en annen konto der du virkelig vil utføre handel. Du vil handle de to parene som hopper ut. Hvis paret som hopper opp, er Long, handler du de to sammenbruddsparene LONG eller omvendt, jeg handler også de neste to par som hopper over grensen jeg begrenser meg til bare 4 par som blir handlet på en gang. Profitten er opp til deg, det jeg gjør er når paret i handel trekker seg tilbake 2 spor, så lukker jeg det. Husk ikke å berøre din demo-konto som dette vil fungere som din indikator og holde den i gang hele tiden og bare sjekke den en gang i gang for noen jumper par og deretter handle dem. På den vedlagte terminalkopien kan du se breakaway-paret USDCAD som var for noen timer siden, og jeg handlet og gjort noen pips på det Følgelig hopper det andre paret GBPUSD også 1 spor ned og kan også være handel. Likeledes Note T101 Regler vedlagt utarbeidet av Icicle og andre blir tilpasset som konsolidering av regler funnet rundt tråden. Jeg håper jeg forklarer det bra Good Luck trading, Trader101.Note 1 denne metoden er manuelt igjen manuell Indikator er bra, men handelen er manuelt Hvis noen av dere ikke liker å gjøre det manuell, er du fri til å gå 2 jeg vil ikke se at EA blir gjort ut av dette system og postet her for visning. Indikatorer er velkomne 3 Ingen mt4 operative spørsmål ex Hvor skal jeg sette skriptfilen Hvordan installerer jeg dette på diagrammet, eller jeg er nybegynner, men jeg liker systemet, vennligst recapitulate systemet Også hvis du forstår ikke engelsk, ikke spør meg om å oversette hvis for deg 4 Someday vil noen gjøre en FAQ på denne sytem Jeg trenger frivillig for det 5 Til slutt, web site owner web administot, forex system stealers, programmerer for utleie, hvis din agenda er å stjele eller flokken traff Jeg forteller meg nå i PM, så jeg kan belaste deg, programmerere til leie, jeg kan ikke forhindre deg. Bare sørg for å gi meg en kreditt på denne på programmet, og du må gi oss en kommisjon for å stjele ideer her. Jeg håper vi er enige På denne ene kan vi alltid fortsette. Filen ovenfor er ikke en ekspertrådgiver, det er skript. Vær sikker på at du legger inn i skriptmappen metatrader - eksperter --- skript og deretter bare legg det til et diagram som et diagram akkurat som du ville en sakkyndig rådgiver Det åpner bare en gruppe handler 7 Buys 7 Selger 14 totalt Du lar dem da gå løpende hele tiden De fungerer som en indikator for å fortelle deg når du skal inn og hvilke par som skal gå inn Parene som oppfyller kriteriene for oppføring blir deretter handlet på en annen plattform. Rules of course er i første innlegg. Også dette skriptet fungerer sammen med Alpari det vil fungere med en hvilken som helst plattform som har alle parene som er oppført i det første innlegget som ikke fungerer med Interbank FX fordi Interbank har ikke CAD JPY-paret Håper dette hjelper. Eller iginally Skrevet av ForexPhantom. Jeg er glad for å prøve dette. Jeg la merke til at hvis du ikke slår av rådgiveren, vil den kontinuerlig kjøpe parene. Er jeg rett til å slå den av etter at det første kjøpet er ferdig. Hvordan gjør alle andre med dette. Åh, og vil dette fungere med Alpari?

No comments:

Post a Comment