Thursday 16 November 2017

Minste Kvadraters Moving Average Indikatoren


8 5 Endpoint Flytende Gjennomsnitt. Endpoint-glidende gjennomsnitt EPMA etablerer en gjennomsnittspris ved å plassere en minste kvadratisk rett linje, se Linjær regresjon gjennom de siste N-dagens sluttpriser og ta sluttpunktet til linjen, dvs. linjen som på den siste dagen som gjennomsnittet. Denne beregningen går av en rekke andre navn, inkludert minste kvadrater som beveger gjennomsnittlig LSQMA, flytter lineær regresjon, og tidsserie-prognose. TSF Joe Sharp s modifiserte glidende gjennomsnitt er også det samme. Formelen ender med å være et rettvekt veid gjennomsnitt av fortid N priser, med vekter som går fra 2 N-1 ned til - N 2 Dette er lett avledet fra de minste kvadrater formler, men bare å se på vektene er forbindelsen til minste firkanter ikke helt åpenbar Hvis p1 er i dag s nær, p2 gårdene, etc, da. Vektene reduseres med 3 for hver eldre dag, og går negativt for den eldste tredjedel av N-dagene. Følgende graf viser at for N 15.Negativene betyr at gjennomsnittet er overvekt på de siste prisene a nd kan overskride pris handling etter et plutselig hopp Generelt, men fordi den tilpassede linjen forsiktig går gjennom midten av de siste prisene, har EPMA en tendens til å være midt i de siste prisene, eller en projeksjon av hvor de syntes å være trending. Det er interessant for å sammenligne EPMA med en vanlig SMA, se Simple Moving Average. En SMA trekker effektivt en horisontal linje gjennom de siste N-dagene, de betyr, mens EPMA trekker en skrånende linje. Inerti-indikatoren se Inertia bruker EPMA. Copyright 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 Kevin Ryde. Chart er fri programvare, du kan omfordele den og eller endre den under vilkårene i GNU General Public License som publisert av Free Software Foundation enten versjon 3 eller etter eget valg En hvilken som helst senere versjon. Jeg liker det minste kvadrere-flytende gjennomsnittet, og det er fargekoding. Jeg vil gjerne bruke det på noen andre ikke-forex-markeder jeg handler også. Dessverre kan jeg ikke lage hoder eller haler ut av MQL4, skjønt Jeg kan programmere indikatorer i Tradestation Kan noen se på koden for dette og oversette den til normale logiske setninger for meg. Jeg antar at LSMA er bare en flytende lineær regresjon. Hvis det er sant, ser jeg egentlig bare etter logikken i fargekodningen, så jeg kan søke det på min Tradestation-plattform, og jeg setter pris på hvilken som helst hjelp som helst kan gi meg. Best regards, Scott. i er veldig flytende i TS programmering. Kanskje jeg kan hjelpe deg. Men jeg er ikke sikker på hva du vil gjøre. Er det dette. Du vil at fargen på indikatoren din endres i henhold til visse kriterier. Når jeg sammenligner MT4 Least Squares Moving Average til Tradestation s Linear Regression Curve, er de absolutt det samme. Men MT4-indikatoren har en fin rød grønn gul fargekoding som jeg liker mye Min Tradestation indikator er bare en farge Hvis du ser på MT4 Minste Kvadrater MA, er fargekodingslogikken ikke enkel, helt opp logikk, dvs. hvis MA MA 1 deretter grønn, hvis MA MA 1 så rød er det noe annet jeg som denne indikatoren eller farging og vil gjerne bruke den til Tradestation Linear Regression Curve Jeg er rimelig flytende i TS, så vel jeg er sikker på at jeg kunne programmere fargen inn i TS LRC-indikatoren hvis jeg kunne forstå fargelogikken i MQL4-koden. Så min spørsmålet er, hva er indikatoren fargekodingslogikken som finnes i følgende kode. Enhver hjelp jeg kunne få med dette ville bli mye verdsatt. en farge per indikatorindekslinje. når den går opp, trekker den med indeks 2 Når flat, indeks 1 Når du går ned, indeks 3.Det legger tom verdi inn i indeksene som ikke brukes i en bestemt bar. Hi Phy, jeg setter pris på svaret ditt Og jeg er fortsatt i mørket Ser på ekte kode, som MQL4 og C og så videre får meg til å føle meg veldig dum, fordi jeg ikke forstår det i det hele tatt, jeg kan gjøre noen enkle ting i Tradestation med indikatorer, men jeg er ikke en programmerer, jeg er alle selvlærte. Det er sikkert klart at du ikke er klar for meg, jeg vet fra å se på diagrammet at algoritmen er litt mer subtl e Noen ganger blinker indikatoren grønn til gul når prisen fortsatt går opp, noen ganger ikke, etc. Kan du skrive i setninger hvordan den grønne, gule kodende algoritmen fungerer For eksempel, hva gjør. For skiftsløyfe skift 0 skift - sum 1 0 for lengden i 1 i-- lengdevariant lengde 1 lengdesvar 3 tmp 0 tmp i - lengdesvar Lukk lengdeforskydnings sum 1 tmp wt skift sum 1 6 lengde lengde 1.mean i forhold til indeksene. Jeg kan også spørre om mye jeg forventer ikke at du skal gi meg et kurs i programmering i et forum. Men hvis du kunne gi meg noen logiske setninger som forklarer fargingsalgoritmen, kan jeg kanskje konvertere den til Tradestation Eller det kan være utenfor meg akkurat nå. I noen Jeg har nettopp lastet ned det som ser ut som en veldig fin MQL4-opplæring av coder s guru fra, og jeg tror jeg vil tilbringe helgen å lese det for å prøve å få et håndtak på dette. Denne delen er en tolkning av hvordan man finner de minste firkantene som beveger seg gjennomsnittlig. Det har ingenting å gjøre med color. I m virkelig bare lo oking for logikken til fargekoding. if wt shift 1 wt shift. wt er en rekke av LSMA-verdiene. For fargekodning sammenligner han verdien av LSMA en bar tilbake og den nåværende LSMA mens han beveger seg gjennom diagrammet If den forrige verdien var høyere, tegnet rødt, hvis det var lavere, tegnet grønt, ellers tegnet gul. Skift er en tellingindeks for stolpene i diagrammet, skift 1 indekserer den forrige linjen. Takk Phy, det er fornuftig for meg fornuftig for meg er at indikatoren ikke ser ut til å gjøre det du sier jeg vedlagte 2 bilder av indikatoren på GBPJPY, fra en Alpari-demo og en ODL-demo. Du kan se at de gjør det samme med kvoter for det lille diff i datafeed Jeg legger piler på Alpari-diagrammet for å peke ut mange steder der indikatoren har vendt fra grønt til gult eller rødt til gult, men indikatoren er ikke helt flat. Jeg lagde et sted med en stor blå pil hvor, Ikke bare er indikatoren ikke flat, indikatorens helling øker enda, siden den fortsatt maler en fargeendring fra rød til gul. Så forstår jeg forklaringen din, men jeg forstår fortsatt ikke hvorfor indikatoren ser slik ut. Tror du at denne indikatoren er repainting, dvs. ved hjelp av fremtidige data for å endre fargen i effekt ved bruk av skiftet - 1 data. Jeg kunne gjøre det du beskrev i Tradestation lett nok med noen IF-setninger og PLOT-setninger. Men jeg tror ikke de gule overgangene vil se lik ut i det hele tatt Jeg tror det må være noe annet til fargekodingen. Den Phy, skjønte jeg ut hva som foregår her - denne indikatoren MERKER, jeg har nettopp sett på det på en et minuttdiagram Nå er alt mer fornuftig - et øyeblikk trodde jeg at jeg hadde funnet Grail. What det gjør i sanntid er dette markedet har toppet og reverserer nå - første omdreiningsbjelke Indikatoren viser grønt helt opp til s s vendepunkt Den nåværende linjen LSMA begynner å rulle over, indikatoren blinker grønt til rødt når markedet tikker opp og ned når Gjeldende bar fullfører, hvis LSMA er LSMA 1 husk, LSMA 1 LSMA 2 fordi markedet er i 1. omdreiningslinje, da LSMA for gjeldende bar, er den som nettopp er ferdig, RØD, og ​​den REPARerer LSMA-farge fra grønt til gul. Du kan se det gjøre Dette i sanntid på et 1-minutters diagram Så jeg antar at jeg svarte på mitt eget spørsmål. Fargekodingslogikken for LSMA er dette. Hvis du er i stand til å se fremtiden, skal du LMMA gjenkjenne tilsvarende for de fleste fantasieresultat. Det gjør ikke indikatoren helt ubrukelig, men manuelt backtesting med forventning om at den gule fargen kan teller på for utganger, osv. vil føre til ødeleggelse. Hvis du refererer til fargen som endres på den nåværende linjen, er det ikke uventet om det Hvis det repaints den forrige linjen , da er det ikke bra. Det minner den forrige linjen og jeg er enig. Det er ikke bra. Du kan se det selv om du sitter med en LSMA 8 på et 1 min diagram i 10-15 minutter. Når LMSA reverserer, for eksempel , fra lang til kort, det maler den nåværende linjen rød og den repaints previ ously grønn forrige bar til gul. Mean Reversion Modern Day Moving Gjennomsnitt. Forfatter GunjanDuaa 4. oktober 2012. Gjennomgående gjennomsnitt er en av de mest brukte indikatorene i tekniske analysestudier Hva startet med det enkle glidende gjennomsnittet og deretter mot eksponensiell glidende gjennomsnitt har med Tidspassering og advent av dataprogrammert programvare s har gjort teknikere til å eksperimentere og komme opp med nye typer databeregning. Mean reversion antyder at eiendomsprisene til slutt vil vende seg mot gjennomsnittet eller gjennomsnittet før trenden gjenopptas eller trend reversering, det kan være at prisene vil gå tilbake til gjennomsnittet eller konsolidere for en stund frem til tiden det kommer nærmere gjennomsnittet, er dette en prosess som mange handelssystemer bygger på hvor handlingen er tatt når den siste ytelsen har avviket fra deres historiske gjennomsnitt. MODERNE FLYTTING AVERAGES. Enkelte glidende gjennomsnitt blir fremdeles brukt av mange, men med tiden og et krav om å måle prisen forskjellig gjort vei for nye tanker og nye gjennomsnitt I denne artikkelen vil jeg forklare nyere bevegelige gjennomsnitt som har utviklet seg med tid og behov. DOBBEL EKONOMISK DEMA OG TRIPLE TEMA. Et bevegelige gjennomsnitt er en jevn kurvlinje som gir den visuelle bekreftelsen på den langsiktige trenden I gjennomsnitt er de forsinkende indikatorer der raskere bevegelige gjennomsnitt er hakkete og lengre sikt-gjennomsnitt er jevnere, for å redusere tidsforsinkelsen disse modifiserte eksponensielle gjennomsnittene ble tenkt på. De brukes til å gi signaler i crossover eller trendbestemmelse tidligere enn andre bevegelige gjennomsnitt. GJØR MATH. Double Exponential MA Formula. DEMA 2 EMA - EMA EMA. Triple Exponential MA Formula. TEMA 3 EMA - EMA EMA EMA EMA EMA. EMA EMA 1 Lukk - EMA 1.N Utjevningsperioden. Chart 1 har glidende gjennomsnitt crossover, viser det tydelig at TEMA gir signal tidligst etterfulgt av DEMA og deretter Simple Moving average Så lagret er redusert, og vi kan gå inn i trenden tidligere. DISPLACED FLERE AVERAGE DispMA. A DispM A er et glidende gjennomsnitt som kan justeres fremover eller bakover med et bestemt tidsintervall. Skifting av den flytende gjennomsnittsbakgrunnen for å holde seg på lang siktstrend, vil skape en forsinkende effekt som skifter det bevegelige gjennomsnittet fremover for å gjøre en rettidig utgang når motortreningen utvikler seg, vil det skape en ledende effekt. DisMAs mål er å unngå plutselige whipsaws som vanligvis kommer i moden trend eller nyheter relaterte hendelser, vil forskyvningen føre til færre antall falske signaler. De vanlige forskyvningsnivåene er 3 dager til 5 dager frem eller tilbake Det kan brukes til å finne støtte og motstander eller som crossover-signal og også ganske nyttig i sykliske studier. Kort 2 viser at lengre bevegelige gjennomsnittlige plasserte fremover holder oss i trenden, mens kortere glidende gjennomsnitt som legges bakover, hjelper vi får en rettidig exit. WEIGHTED FLYTING AVERAGE WMA. Let oss ta en titt på en annen type bevegelige gjennomsnitt. Målet med WMA er å ta bort laget og øke følsomhetsfaktoren mot prisen Vektet glidende gjennomsnitt er vektet gjennomsnittet av de siste n prisene, hvor vekten minker med 1 med hver forrige pris. Beregning n Pn n - 1 Pn-1 n - 2 Pn-2 n - n - 1 Pn - n - 1 nn - 1 n - n - 1.WMA reagerer raskere på prisendringer fordi den legger større vekt på de siste prisbevegelsene på den måten det viser trenden raskere i forhold til det enkle glidende gjennomsnittet. LEASTE SQUARES MOVING AVERAGE. This moving average noen ganger også kalt som en endepunktsflytende gjennomsnitt. Den er basert på lineær regresjon, men tar det ett skritt fremover ved å anslå det som ville ha skjedd hvis regresjonslinjen fortsatte, noe som gjør det mer responsivt mot trender og spotting trendene tidligere i forhold til andre bevegelige gjennomsnitt. Brukes hovedsakelig som et crossover-signal med seg selv eller med andre bevegelige gjennomsnitt eller kan brukes med prisen som beveger seg over eller under den som et kjøps - eller selgesignal. I figur 3 viser vi tre bevegelige gjennomsnitt i ett diagram, den første er minst Square Flytter gjennomsnittlig grønt også kalt som Endpoint glidende gjennomsnitt The Red Circles viser prisstigningen over gjennomsnittet som viser endring i trend eller sluttpunkt for trend opp og ned som bidrar til å gå ut av posisjonen eller ta motsatt handel. De andre to er WMA tykk fiolett og EMA dashed Rødt, beregning av begge gjennomsnitt er nesten det samme, men i WMA blir det lagt vekt på nåværende pris, så det viser at WMA er nærmere prisen sammenlignet med EMA. WILDERS FLYING AVERAGE. As navnet antyder dette ble skapt av Welles Wilder the stor tekniker hvis arbeider inkluderer Relative Strength Index RSI, Gjennomsnittlig Directional Index ADX Parabolic Sar og Average True Range ATR Dette kalles noen ganger som det modifiserte glidende gjennomsnittet. Målet er å jevne prisbevegelsene for å identifisere prisutviklingen. Wilder EMA pris i dag K EMA i går 1-k. Where k 1 N, N Antall Perioder. Formelen ligner EMA som har 2 parametere, en tidsserier og en titt tilbake periode, og den returnerer en jevn linje Prisen holder seg og lukker over av erage kalles en opptrinn og under den som en downtrend. Chart 4 viser to gjennomsnitt under Wilders beregning. Den lengre glidende gjennomsnittet kan brukes til trendbestemmelse og kortere for handel for å kjøpe på dukkert og selge ved oppgang. Crossover gir handelssignaler, men med en lag. RISING EQUITY CRUVE. Almest alle bruker bevegelige gjennomsnitt i trading pris trender, vil disse nyere glidende gjennomsnittene hjelpe handelsfolkene fange trend på en bedre måte og bygge et finere handelssystem mot å forstå markedstrender bedre gi en økende egenkapitalkurve.

No comments:

Post a Comment